طراحی و ایده بسته بندی یکی از مهمترین مراحل را تشکیل می دهد و به شدت مورد توجه شرکت های کارتن سازی است چرا که برند سازی و توسعه تجارت داخلی و بین المللی را باعث می گردد و باعث شناخته شدن یک واحد تولیدی در سطح مورد نظر – محلی، ملی و یا بین المللی- می گردد. ارزیابی طراحی صورت گرفته باید توسط یک تیم حرفه ای انجام شود و نقاط قوت و نقاط ضعف آن مشخص گردد. نتیجه نهایی باید با استفاده از برترین دستگاه های موجود در صنعت بسته بندی به تولید بسته های مورد نظر منتهی شود.

مزایای بسته بندی:

  • شکل مهندسی بهتر
  • امکان نگهداری و حفظ کالا در برابر عوامل محیطی
  • سهولت در مصرف
  • حمل و نقل آسان

انواع بسته بندی

بسته بندی کالاهای تجاری به اشکال مختلفی صورت می گیرد. بسته بندی مقوایی و بسته بندی پلاستیکی متداول ترین و مرسوم ترین انواع این مدل بسته بندی را در جهان امروز تشکیل می دهند. بسته بندی های مورد نظر ممکن است به اشکال مختلف مکعبی، استوانه ای، کیسه ای و … صورت پذیرد.

طراحی بسته بندی رابطه مستقیمی با نوع کالا و محصول تجاری دارد. بنابراین تصمیم گرفته ایم چهار نوع از مهمترین انواع بسته بندی اقلام تجاری را تحت عناوین مواد غذایی، حبوبات، مرغ و زعفران ارائه نماییم. در ادامه با ما همراه باشید.

نمایش 1–12 از 28 نتیجه

1 2 3